søndag 21. juni 2009

Long time no see :P

vel... no e det lenge siden eg har skrevet her :S No e eventyret rett rundt hjørnet og det e skummelt som fy! eg har fått lærlingplass på Statsraad Lehmkuhl (!) der reiser eg ut 13 Juli (bare 21 dager til :O) det blir dritt gøy og dritt skummelt!!
jaja... sånn e det... eg å Ole har slått opp (bombe) og eg e no singel igjen xD
noe mer nytt? nei... på mandag ska eg å Knut reise te Oslo for å dra på stabæk - Brann kamp og tirsdag ska vi besøke patriarken (!) så ska me heimatt igjen :P eg digger misjonærene fra kirken vår, de e så SYYYYYYYYYKT geniale! de i Oslo e like geniale som de her i Bergen.... det e bare så trist når de må reise hele tiden :-( snart reiser jo Arju på misjon og :O
vel.. i måren håper eg atte eg å silje har fått ordnet oss en tur te Manchester, det hadde hvertfall vert konge! alt blir så spennende no :O det e litt freaky!
om to dager e skolen ferdig og eg e ferdig på vidergående...
menne no må eg sove xD ska tidlig opp å kjøre båt me Robert i måren =D weeeeeeeeeeeeeeee




Ingen kommentarer: